Anna Anka håller inte måttet alls.



Jag har märkt att sen Svenska Hollywood Fruar började sändas
så har Anna Anka blivit en ny fluga litegrann i Sverige.
Helt plötsligt blev hon någon vi känner till?

Nu ska jag erkänna något som kan nog ses som typiskt tjejigt
och det är att jag älskar att följa rika människor därav är
Gossip Girl en utav mina favorit serier trots att det är ren fiction.
Deras klass, deras elegans, deras målvetenhet.
Men Anna Anka hon håller inte måttet enligt mig.
Man märker tydligt att den här lilla flickan vart ingift i rikedom,
hon är inte uppväxt med rikedom och håller tydligt inte måttet.

Verkligen synd.
Vet hon inte till exempel att en av de större sysslorna är t ex välgörenhet.
Till och med Paris Hilton som fått sånt tokigt rykte lägger mycket värde i välgörenhet.

Nejdu, jag får inte alls någon klassvibb ifrån henne.
Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska jag vara ärlig... VEM är hon? O.o

2009-10-09 @ 16:58:21
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Anonym

ush jag gillar inte hon x3 får dåliga vibbar av henne hehe...

man skulle ju allt vilja testa en sån här "kreativ" bento :) typ med pokemon tema x3

2009-10-09 @ 20:13:29
Postat av: Magnus

Hon har verkligen ingen klkass alls, men prrecis som Jade Goody - den engelska dokusåpatjejen som först blev känd för att ha visat sitt kassa omdöme i tv och sen för att hon fick cancer och därmed vann folks sympati - så är Ankan et exempel på något: idag kan du bli kändis för vad som helst, och att hamna i rampljuset är sin egen motivering.

2009-10-13 @ 08:42:14
Postat av: Cicki

Hon har så sjuka åsikter. Nej, hon är alltför kräsen tycker jag. Klart hon inte skänker sin förmögenhet till välgörenhet eftersom det inte är hennes pengar.

2009-10-18 @ 11:56:51
URL: http://turbotant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0