Nya McDonalds Pokemon Kalender 2010!!



Nu har den årliga Pokemon Kalendern från McDonalds kommit kore - den här
Jag och Maria bestämde oss för lite McDonalds till lunch och då såg jag
att den äntligen kommit!
Jag har haft en varje år sen jag kom till Japan, dom kostar 300 yen och
är riktigt fina enligt mig
Den har 13 månader och börjar från och med december 2009.









Som ni säkert märkt så har jag lagt min system kamera på hyllan och gått
tillbaka till min vanliga digitalkamera.
Det kommer vara så tills vi köper nya lampor i lägenheten för det är så mörkt här
hemma att jag får panik vare sig jag ska ta kort eller inte.
Det finns inte en vitbalans inställning i världen som kan bota de oranga sken och
blurriga fokuset det blir med en systemkamera när det inte finns någon ordentlig
ljuskälla.. tyvärr.





Kommentarer
Postat av: becka

De va snyggt så som du har gjort om sidan :D



Jag har tänkt nu ett tag att jag skulle fråga dej... Är det vanligt att man har en blogg i japan? För de brukar ju vara före med allt som är teknologist, tänkte att det kanske var så även i detta fallet?

2009-11-11 @ 16:52:15
URL: http://gepzy.livejournal.com/
Postat av: Anonym

I WANT!!!

2009-11-11 @ 18:53:02
URL: http://trasigkanyl.blogg.se/
Postat av: Meroigo

Hehe, har sett reklam för den där varje gång jag vart på McDonald's här i Kyoto. Lite sugen på att köpa! Såg att det stod "du kan träna på engelska!!! nere i almanackan står fraser från Pokémon på engelska!!" och så där nere var det typ nåt på engelska Ash skrek och sen betydelsen på japanska. xP Tyckte det var lite skoj... :'D

2009-11-12 @ 02:53:31
URL: http://meroigo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0