Min första alldeles egna julgran - TACK IKEA.


Visst är det världens finaste?

Min allra första egna julgran som vi hämtade idag.
Han är knappt en meter och balansen mellan grenarna
är väl inte kanske de bästa men han är världens finaste.

Nu är inte ni de enda som tycker att det är lite tidigt
att hämta upp julgran men Japan har absolut noll känsla
för julen och det är alltså då nu som IKEA ger ut sina granar.
Han kommer klara sig fint på balkongen tills den 23/12.



Vi har också köpt med hem julskinka - färdig kokt och allt -
sill, Marabou, pepparkakor, julpyntet som saknades, julknäcke,
julost, glögg, inslagspapper och lite annat som behövs till julafton.
(Dom hade även rea på tallriksset, 18 delar 130 kr.. KÖPT )

Ett stort tack verkligen till IKEA som gör allt det här möjligt
Som dessutom ger ut julgranar helt gratis - i utbyte att man
tar tillbaka julgranen till IKEA efter jul så dom kan slänga bort dom.

Så min första jul som jag hostar alldeles själv får jag en riktig
julgran (som luktar julgran) och riktig julskinka med riktig sill

Det kommer nog inte bli så dumt ändå.




Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad mysigt!!

Jag köpte inte så mycket förra helgen, så det kanske blir en vända till till IKEA för mig, innan jul :)

2009-11-22 @ 06:55:01
URL: http://makitty87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0