Japan gifter sig med Love Plus karaktären..

Jag har precis spenderat 5 minuter åt att skälla ut Yuji efter att
jag stötte på nyheterna om att en Japan gifte sig med sin flickvän..
som är karaktären från det senaste Love Simulation spelet "Love Plus".
Yuji fick således stå till svars för det här.
(Och tekniskt sett är han skyldig "Sal 9000" en ursäkt eftersom vi också
har spelet och också varit på dejt och gnuggpussat henne, haha.
Sånt kan man bli stämd för i Japan.)





Vi skrattar så vi gråter här hemma.




Det här var nog slutet för Japan.
Game over.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Asså, en aning för extremt, till och med för att vara Japan!

2009-11-26 @ 14:03:10
URL: http://outthewindow.blogg.se/
Postat av: Neko

Haha, åååh vilken dåre! :D Nu fick jag dock lust att spela det där spelet :P Älskar att få flickor på fall ;3 Men jag antar att det bara finns på japanska som alla andra sånna där spel. Min japanska är för begränsad >_<

2009-11-26 @ 17:39:01
URL: http://nekoneesama.blogspot.com
Postat av: Linda ♥

SV; Okej, vad roligt det låter =) Så du kan språket rätt bra då? Grattis till förlovningen. Ska ni gifta er i Japan eller Sverige då?

2009-11-26 @ 18:12:06
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka galningar det finns. (och att man dessutom kan gifta sig med en "pryl" eller jaaa hon är ju inte ens det. Vet inte vad man ska kalla henne, ... ettor och nollor? lol)



Ja visst är hennes paraply gulligt? :) Jag köpte det på Lidl när hon fortfarande var en liten bebis. Det bästa är att jag köpte även ett som föreställer en panda så då har ju Ronja ett oxå. Skitbra planerat hihi.



När jag blev väckt av Ronja natten till idag så poppade Ishibashi upp i huvudet på mig. Vetetusan vad jag snappat upp det ifrån. Hmmm. Antagligen hjärnan som går på högvarv för att försöka bearbeta all information hehe.



Utada Hikarus låtar ändrar sig lite kors och tvärs, t.ex Flavor of Life. Den är bra men lite konstig mitt i.



Gackts Vanilla är underbar. Jag gillar hans frissa, ett tag ville jag göra likadant med hår. Men min sambo var inte lika positiv till det så det fick vara. ^^



Jag förstår inte heller vad dom säger i de koreanska filmerna, men jag fastnar ändå även fast jag måste läsa texten. Språket är så vackert och milt på nåt vis.



Vad kul att du oxå sett 14sai no Haha. Jag har kollat på den två ggr och snart är det dags igen. Jag bara älskar den. "Hello Baby". ^^ Men jag blir så sur på grabben när han fjantar så där innan han börjar ta sig i kragen. Ähh vad var det han hette nu igen...? Hmmmmm, Kirino-kun? :)



Japanerna är tamejtusan mästare på skräckisar.

Jag har ringsignalen i One missed Call som ringsignal på min mobil haha.

Om man jämför Ringu med USA re-maken så behöver man som du sa fan i mig terapi när man ser originalet. USA varianten är liksom INGENTING om man har sett Ringu.



På tal om One missed Call, i slutet på första filmen så befinner dom sig ju i ett nedstängt sjukhus av nåt slag. Jag och mina gamla vänner satt och kollade på den och när man kommer till att hon ska ta i handtaget på en dörr som står på glänt och en hand tar tag i hennes handled... gisses vad den ena utav vännerna skrek. Grannarna trodde väl att vi begick ett mord haha.



Jag är mkt kräsen när det gäller anime. Jag tittar bara på vissa genre o så. Kareshi Kanojo no Jijyo (eller hur man skriver det.), Princess Tutu,

Angelic Layer, Inu Yasha, Chobits osv.



Ett Event med Professor Layton lät riktigt roligt, men antagligen gäller väl bara det Japan? T.T

2009-11-26 @ 22:56:16
URL: http://felicia07.blogg.se/
Postat av: Debbie E.

O_O Det går helt klart utför för Japan på vissa punkter. Hörde om det för ett par dagar sedan men kan fortfarande inte tro mina ögon eller öron. och min största fråga: Vad hade bestmanen att säga om henne!?

Alla verkade tycka att det var fullkomligt normalt för en man att gifta sig med ett tv-spel.

TwT

2009-11-26 @ 23:32:27
Postat av: ~Cookie~

haha, men herregud han vet hur man går över gränsen xD

2009-11-27 @ 17:39:32
URL: http://popkakans.blogg.se/
Postat av: Killen med Koll

Om ni inte har lirat spelet så förstår ni ingenting. Nene ger alla en varm känsla i magen

2010-02-11 @ 09:06:55
URL: http://killenmedkoll.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0