ICHIHASHI FAST. Nu kan du vila i frid Lindsay.


Jag visste det.
Jag hade det på känn när jag såg på nyheterna att man hade fått upp spåren
på Ichihashi Tatsuya runt om i Japan och dessutom fått en bild på honom.

Nu har polisen i Japan meddelat att dom har honom.
Äntligen.
Efter 2.5 år är han äntligen fast.

Engelska nyheterna är lite fel, han satt och väntade på färjan i Osaka
med hat/keps, glasögon och mask för ansiktet.
Han blev ändå på något sett igenkänd av en förbi passerande som larmade polisen.

Det här fallet ligger mig speciellt om hjärtat, inte bara för att offret var
en 22 årig tjej från England som kommit till Japan för att leva sin dröm
utan också för att det var det första jag såg när jag precis landat i Japan
min första kväll i min värdfamiljs hus..



Lindsay nu får du din rättvisa.
Nu kan du vila i frid.

Nu ska jag slå på stora datorn och se på nyheterna.








Kommentarer
Postat av: Dina

Vad har han gjort mot den där Lindsay? >:

2009-11-10 @ 15:55:20
URL: http://jrockzombie.blogg.se/
Postat av: Tiiwh

Vad var det som hade hänt? D;

2009-11-10 @ 16:14:44
URL: http://tichipuff.blogg.se/
Postat av: Linn

sv : tack ;D kul att du tycker det

2009-11-10 @ 16:19:53
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Dina

Nej gu så hemskt! o.o

2009-11-10 @ 16:24:34
URL: http://jrockzombie.blogg.se/
Postat av: Debbie E.

Usch, fy fan. Läste just om hela grejen. Fan vad sjukt!

Hur kände någon ens igen honom efter de operationerna kan man ju undra. Men hur som helst skönt att han åkte fast till slut.

Doktorerna borde ju vetat vem han var dock, de borde utredas för undanhållning!

2009-11-10 @ 22:55:10
Postat av: Debbie E.

Usch, fy fan. Läste just om hela grejen. Fan vad sjukt!

Hur kände någon ens igen honom efter de operationerna kan man ju undra. Men hur som helst skönt att han åkte fast till slut.

Doktorerna borde ju vetat vem han var dock, de borde utredas för undanhållning!

Hoppas att han aldrig kommer ut.

2009-11-10 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0