Halloween i Shibuya

Halloween i Shibuya var drag!
Mest var det utlänningar som var utklädda men bl a träffa jag Ronald McDonald!



Det var så mycket folk på Donki Hote vilket är en av de största baserna
för kostymer och tillbehör när det är Halloween, dom har hur mycket som
helst för helt okej pengar.



Odjuret pratade mobiltelefon



Och det var fullt med folk överallt!
Så synd att jag inte alls var i skick.. hade velat vara i farten med kostym och allt.



MEn jag fick i alla fall Coca Cola light med fibrer






Kommentarer
Postat av: Nz

Coca cola light med fibrer? haha, det var nått jag inte sett är :P



sv: känner igen mig på det där med att inte orka med småsakerna, man blir ju bara så less på allt ibland^^

2009-11-01 @ 17:21:45
URL: http://totalnobody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0