CDshopping så var julen fulländad!

Igår fick jag det sista av julshoppingen gjord, på CDON! (ps. fraktfritt)
Viktigast av allt hade jag turen att få tag på Werner&Werner skivan som
i vår familj är yttrst viktig, det är den som gör julen för oss
Om inte julskinkan har (g)rymt, då kan inte vi ha jul dagen efter
Nu när jag blivit stor och inte bor hemma och ska börja lägga grund för min egna
familj (uscheee saknar mamma) så måste jag ha mitt egna ex av samma skiva



Jag passade också på att köpa julskiva med Disney men också Peter Jöbacks
julskiva som faktiskt är riktigt bra, trots att jag inte är ett fan sådär.

Men sen viktigast av allt (förutom Werner&Werner) är 199 kr  styck för bluray
Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden
Man måste ju vara galen för att inte klicka hem det?
Synd att sista filmen inte fanns än.

Jag klickade också hem lite smått och gott från forhair.se när jag ändå var
i farten, lite julklappar till mig själv från Yuji hittade jag på, hihi.
Han är så generös så och ovetandes runrun
(Alla har vi ju våra ursäkter för att spendera pengar på oss själva)



Werner & Werner - Vår Julskinka Har Rymt

(Jennifer du får inte lyssna, det är inte dags än, jag säger till mamma!)







Kommentarer
Postat av: DJ

Åååååh vad mysigt :) Julen rockar. Ska bli så underbart...i helgen ska jag julpyssla lite :)

Tack för att du svarade på pizzafrågan :) LÅter ju helt sjukt med japansk pizza, men lika gott också...skumt som sjutton! Det blir det första jag testar om jag någon gång åker till Japan :)

2009-11-26 @ 06:25:09
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Anonym

- de fett sköönt o sova i bilen:D

2009-11-26 @ 10:40:25
URL: http://boze.blogg.se/
Postat av: Miriam

Sv: På den tiden gjorde jag inte så mycket hårinpackningar och sånt men nu är jag också ganska hysterisk med det.. XD Vill inte att någon korean ska komma fram och säga att det är så himla slitet.. :( butthurt lol



Måste lyssna på AM 11:00 av HY bara för det. ;D



På tal om "grymt".. Är det lika stor hysteri med svininfluensan i Japan som det är i Sverige tro? Bara nyfiken. :)

2009-11-26 @ 11:08:24
URL: http://yamada.blogg.se/
Postat av: Neko

ÅH, Min dröm är ju lite som din, att bo i japan. Du har ju redan uppnått det målet och jag är väldigt glad för din skull. Något jag tänkte på när jag läste igenom din blog är väl att man skulle vilja veta mer om bakgrunden, hur du gjorde när du kom dit och hur planen var från början samt hur det utvecklade sig. tror du dig kunna få jobb inom ditt utrymme och så? Är det så mycket rasism som de säger? Tuuusen frågor XD Blogga gärna om det så fler får veta lite mer djupgående. Det är inte alltid man förstår allt av att läsa bara bloggen och det känns dumt att svara på jättegamla inlägg ^^;



Puss ;3

2009-11-26 @ 12:02:39
URL: http://nekoneesama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0