Batman, The Dark Night... vaa???

Som Maria påpekade för mig, haha, så menade jag naturligtvis nedräkning
till jul iförra inlägget, inte advent som självklart är imorgon (söndag).



Runt klockan halv 10 idag fick jag äntligen aptit och bestämde mig igen för
att göra pizza, den här gången hade jag och Yuji en ide som faktiskt fungerade
felfritt och vi fick goda pizzor med krispig botten så som det ska vara.
Sen jag började experimentera med micromatlagning har verkligen en helt
nu värld öppnats upp, helt seriöst!



Medan vi åt så såg vi Batman, The Dark Knight som vi hyrde bluray.
Filmen var fantastiskt fin och Heath Ledger gjorde utan tvekan ett
otroligt jobb som Joker i filmen (jag är grymt imponerad) men om
filmen som en hel het måste jag säga att jag förstod ingenting.
Absolut INGENTING.

Det har aldrig hänt mig förut, det här var en helt ny level av superhjälte film,
vad hände med dumma skurken, snälla hjälten, hjälten fångar skurken = alla glada?
Det här var ju en enda stor moralpredikan i Hollywood format.
Nej, förstod ingenting.




Kommentarer
Postat av: johanna

Du har så fin & bra blogg :)

Läs gärna här :) kanske en musik video som du skulle gilla?

http://jossi.bloggsida.se/

2009-11-28 @ 16:47:22
URL: http://jossi.bloggsida.se/
Postat av: Panda

Det låter jättegott med pizza. Åt faktiskt det till middag ikväll ^_^.



När man väl lärt sig laga mat i micron så låter det som det är ganska enkelt. Man kanske skulle fundera på det när man flyttar hemifrån. XD



Kram från Panda

2009-11-28 @ 21:02:38
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Debbie E.

Åh, nice! Är det någon speciell micro ni har så att man kan laga mat i den? alltså som inte är snabbmat menar jag. ^^ Din pizza ser god ut! Banan passar nästan till allt tycker jag. Gott att äta på frukostmackan också. ;)

2009-11-29 @ 23:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0