Mannamod var allt man sag nar drakskepp gav sig av



Sitter i skolan fast jag ar ledig. Jag var osaker pa om jag verkligen var ledig men tankte att jag far anda narvaro om jag sitter i skolan och gor ingenting.. battre an att sitta hemma och inte fa extra narvaro och gora ingenting. Jag har blivit ombedd att pa vara International Day pa sondag att halla en presentation om Sverige och med det ocksa gora en power poitn presentation. For att komma i ratt stammning har jag gjort en playlist med alla HEL album pa min ipod och det fungerade bra. Nu ar jag nastan klar och jag har fyllt i mina jobb papper sa jag kan aka till immigrationsverket.. imorgon. Jag kanner ratt stressad och upptagen fast jag egentligen inte har nagot att gora. det betyder bara en sak - att jag har saker att gora men kommer inte ihag vad.


Hon lat kasta sin sloja, lat vinden ta vid,
Krafter ger vika i ben
Den skriftlarde prisa var rikshovitsman,
Han ska ristas i vackraste sten.

Lat faglar fa sjunga ditt namn genom skyn,
Lat faglar fa bara din drom.
Till adlaste krigare, till adlaste drakt.
Skall ditt namn aldrig falla i glom.

- Engelbrekt


Jag ar fortfarande ett Vikingarock fan.  Tank att fa ga ut och lajva pa sommaren. Dar har vi nagot som Sverige slar allt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0