Direkt fran Tokyo TECH!



Jag sitter i skolan och programmerar lite. Idag ar det tisdag sa vi har spelprogrammering, det ar annorlunda fran mandagarnas C++ lektioner genom att det vi programmerar ar spel. Annars sa marker jag ingen direkt skillnad, hihi. Forutom att det ar olika larare saklart. Har far vi lara oss vad som galler beroende pa vilken console spelet ska goras till eller om det ar ett mobil spel. Jag skriver sa fingrarna gloder och tuggar tuggummi hysteriskt. Lararen vi har idag har som specialite att gora en massa pa en gang och sedan scrolla upp sa man i efterhand inte kan se andringarna. Det blir svettigt. Inget han gor med flit saklart, han ar ju en riktig programmerare och dom ar inte alltid sadar jatte funktionella utanfor dataskarmen.

Jag har ocksa fatt arets forsta myggbett. Ett stort fint pa ankeln ungefar och ett litet prydligt pa rumpan! Den vid ankeln har svallt upp sa det var bara pa med Xylocain och plaster. Jag ar sjalvklart allergisk sa jag har ont i hela ankeln, den ar om att rora och sadar, kanner att jag har en inflammation. Sa blir det alltid nar jag far myggbett, speciellt i armarna. Gor ont! Tur att det finns myggspray, det ar alltid min sommardoft medan alla andra tjejer luktar gott, som dusch och tuggummi, sa luktar jag myggift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0