TECH Poster!



Idag fick jag en poster utav en av tjejerna i receptionen. Det var skolpostern som dom ville att jag skulle kommentera förut innan skolan hade riktigt börjat! Jag är den enda första års elven från våran skola på postern så det är lite coolt, hihi.

Veckan har varit bra i sin helhet trots drama och långa dagar. Jag är fortfarande trött i huvudet efteråt och måste sova mellan 5 och 7 på eftermiddagen för att inte sitta och gråta när Yuji kommer hem haha. Inte riktigt men det känns så. Men sånt bli ralltid bättre, det är en omställning att gå från 3 timmar och 40 minuter av samma sak per dag till lov i  3 veckor till 7 timmars skoldag. Jag har inte gått i skolan så sen första året på gymnasiet! Nästa vecka sk avi endast ha förberedelser inför International Day som är på söndag den 24:e, jag har blivit ombedd att hålla en 3 minuter lång presentation om Sverige så jag tänkte  vara nervös över det. Men Yuji kommer med också för han vill äta internationell mat och driva rutn på välgörenhets basaren. Det kommer mer info om det från mig nästa vecka! Men det är inte så att vi är helt plugglösa till min Maya lektion måste jag göra klart min sketch till karaktären jag vill skapa och till Spel plannerings lektionen måste jag fördigställa material, akraktär design och händelselopp bl a. Det här hade varit en baggis och endast kul uppgift om jag hade kunnat teckna. Att jag inte kan teckna är ett handikapp för mig i skolan och jag har börjat inse att jag måste ta tag i det och helt enkelt lära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0