Årets första kackelacka!



Årets första kackerlacka. Jag grät och Yuji svor och pratade om sopor och fällor. Tillslut kom den fram och Yuji slog ihjäl den. Vi har egentligen inga kackerlackor här inne men eftersom det varit så varmt har jag haft balkongdörren öppen i flera timmar i rad och då kan dom komma in utifrån. Annars är den här byggnaden säker och eftersom jag bara får myggbett av att ha dörren öppen så blir det inge mer med det!

Dagen efter köpte jag 12 fällor och har bytt ut dom gamla, det har gått 6 månader så dom har torkat. Vi kör dom nya som också är effektiva mot den nya superkackelackan och också har gift som drabbar äggen honan bär på.

Kommentarer
Postat av: Jojo

FYYYYYYY!!

Jag skulle dö..typ ta livet av mig själv och inte kackelackan :p

2009-05-16 @ 02:33:06
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0