Tjejkväll hos Lisse och Harvest Moon BIG CROP!



Igår kväll på mitt rödblinkande batteri fick jag en BIG CROP på mina Yams! Den klirrade fint i kassan!
(Mina post-its på DS:et är kom-i-håg lappar eftersom jag spelar så många spel samtidigt *nörd*)

Ikväll har jag haft en toppen kväll hos Lisse! Hon behövde jobba ikväll så jag kom över på lite tjejkväll och åt först världens godaste kyckling ceasar sallad och sedan både popcorn, munkar och torkad frukt! Det var rena festen

Jag fick mysa med lilla Lovisa också! Det känns så overkligt att Lisse åker om ca 10 dagar. Hon kommer inte finnas här i Japan hos mig sen. Hon ska ju till Tel Aviv. Det kommer bli skitkul och jag är så glad för hennes skull! Men det kommer att bli tomt

Det tog mig över en timme att komma hem, lyckades med att catcha sista tåget hela vägen och det är som att åka hem i  en sardinburk med alla andra sardiner. Men det lustiga var att det var inte förrän jag stod i hissen påväg upp till lägenheten som jag tänkte på det.. konstigt att man inte suckar och stönar över att behöva åka hem och stå och snosa alla fulla människor i nackhåret. Jag tycker faktiskt inte att det är så farligt

Jag läste hela vägen hem, Lisse hade lite böcker till mig på svenska som jag mer än gärna tog emot! Vilket kalas! Men bäst var att hon hade tre hårfärger från Sverige, i precis den hårfärgen jag ska ha som hon inte behöver längre. Trodde jag skulle börja gråta, är så less på mitt hår men har inte råd att gå till frisören just nu. Lisse är verkligen en räddande ängel! Den 6:e blir det de sista men bästa partyt!

Nej nu ska jag och fortfarande namnlösa datorn titta på Rent Hus och sova. Yuji är också hemma och sover men sov-Yuji (hans sovpersonlighet heter så) vill inte sova i sängen, han vill sova på golvet!
Jahapp! Då får han väl det

Godnatt mina läsare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0