Tjej - driftkostnader



Idag var jag i 100 yens shoppen för att införskaffa det som tappats bort, lånats ut och varit med på Pure och festat. Jag tror att förutom bindor och tråsskydd så är nog hårspännen och hårspray det som kostar mest med att hushålla en tjej. Och jag är ju tjej och hushåller mig själv, så jag råkar ut för dessa kostnader. Jag var väldigt glad i alla fall när jag såg att dom fått in hårspännen med natural brown! Så slipper man ha små svarta nålar som sitter i håret, jag får ha bruna igen! Jag är ju faktiskt inte svarthårig.
Och geni som jag är så har jag dragit ut på att fixa håret till sängen. Och klockan är snart ett. Så jag bloggar lite och går upp för att locka håret (jag lockar det på kvällen och sen igen på morgonen eftersom det går ur annars) och då har jag glömt och ställa in graderna på locktången... jag använder den 6 dagar i veckan. Den 7:e dagen vill jag alltid ha rakt. Men 6 dagar i veckan. Hur kan det inte vara en reflex ännu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0