Onyttig men mumsig middag!



Sahar ser det ut hemma hos oss! Vi bestamde oss ratt fort igar att vi inte kande for att laga mat alls sa det fick bli Pizza Hot dar dom hade ett fantastiskt erbjudande! Tva M pizzor for priset av en. Plus ett klyftpotatis, friterad ost och tva choklad desserter set! Det var saa gott. Nu blev det samma sak till middag ikvall igen da vi hade mer an en hel pizza kvar och det mesta av potatisen. Imorgon blir det lite pizza ocksa for vi har fortfarande inte lyckats ata upp allt. Vi ater alldeles for mycket sallad till. Jag och Yuji ar bada riktiga kaniner och ater ca 3 stora sallads huvuden i veckan pa tva personer. Dar raknas ocksa in 6 gurkor och ca 7 tomater. Vi ater saklart mat ocksa till det men det blir inte lika mycket. Vi ar inte stora i kott och pasta maten. Vi har tur ocksa att vi precis vid varan lagenhet har ett frukt och gronsaks stand dar man far hela tre gurkor for 105 yen! Det ar billigt, gott och nara. Det ar sa det ska vara annars orkar man inte annat an McDonalds da dom genierna alltid lagger sina restauranger precis vid utgangen vid tunnelbanan dar man alltid gar forbi nar man har brattom till skolan och inte hunnit ata, kommer hem fran skolan och ar do hungrig for det ar middags tid och ar nybakis klockan 6 pa morgonen efter en natt ute. Nu avskyr jag dock McDonalds frukost. hur kan McDonalds neka mig pommes och en Big Mac nar jag ar fyllehungrig och tro att jag ska tacksamt bestalla nan muffin med en ynklig hashbrow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0