Nytt DS Seal till DSet? Dou Shiyou?



Skyddet jag har nu på min DS börjar tappa färg och den har blivit tråkig så jag funderar på nu vad jag ska göra istället. DS kan inte gå oskyddat så som de flyger in och ut ur handväskan så något måste se till att repor och kladd håller sig till minimum.



Men blir det bling bling eller deco seal eller vad blir det.. någon som har en åsikt kanske? Det finns ju hur mycket som helst att välja på både färdigt och göra själv. Och självklart den värsta men grymmaste varianten - betala någon för att göra det själv med riktigt blingbling som håller .. men då snackar vi 20 000 yen för endast locket på DSet.. puuh.



Men det lutar såklart hitåt : D!

Kommentarer
Postat av: Jojo

OH så FIIIINN bloggen blir!!!

Love love love! :)

2009-05-22 @ 16:11:07
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0