Ny japansk frys!



Jag blev helt överförtjusst när jag såg reklamen för den nya Mitsubishi kylen idag på tåget! Inte bara finns den i olika storlekar och med inbyggd frys men den har också hyllplan som lätt kan justeras

Man kan alltså höjja dom upp och ner väldigt lätt som man vill. Så har man t ex en stor bunke som ska in, så höjjer man bara hyllplanet över. Minskar all omöblering som man annars måste göra.. lite blir såklart kvar men det låter himla smidigt. Finns också ett hyllplan (vad jag förståt) där sakerna lätt åker i sidled också, hur nu det fungerar känner jag faktiskt att jag vill gå till Yamada Denki och kolla!

Den finns i svart, silver, brun och rosa och har en massa andra fiffigheter. Självklart är den Yuni och Eco märkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0