Japansk skolväska!

Jag behöver en ny skolväska egentligen men har inte riktigt rest mig upp och införskaffat en. Men nu såg jag att Candy Sugar har dom mer rooosa band! Det vill jag ha! Äntligen! De enda som annars går att få tag på med lite rosa (och även svart istället för blå body!) är playboy skolväskorna och jag vill inte ha playboy kaninen på min väska. Ne, jag ska leta rätt på den här!



Nu går jag inte i highschool eller language school längre, men det spelar inte så stor roll
 man måste inte enligt regler ha en sån här skolväska längre men dom är smidiga, slittåliga och rymmer mycket, så de flesta av oss fortsätter med dom! Men sen finns det dom som tycker det är så skönt att vara fri uniformer osv också att dom vill använda sina privata. Själv är jag inte så förtjust i att ha mina pennor med läckande pennvässare i mina dyra Samantha Vegas väskor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0