International Day på TECH



Idag var det äntligen dags för International Day som vi jobbat med hela veckan
Det är en skolfestival och eftersom vi har 19 olika nationaliteter i skolan så blir temat just det. Vi hade Food court, Game area, Välgörenhets basar, ECO live, presentationer om länder, Internet Cafe osv osv

BÄST var robot rummet. Vi har en robot linje så man fick leka med deras robotar, spela fotboll och så med dom
Dom kunde resa sig när dom ramla, hjula, gå och buga och vissa kunde till och med prata!

Jag var inte så jääte exalterad egentligen över festivalen om jag ska vara sådär superärlig. Men det var ändå helt okej. Bäst var att Yuji kom (för han ville äta mat från alla olika länder, hah) för det var kul att visa runt honom

Jag var med i fashion showen också förutom min presentation och fick ha på mig en folkdräkt som dom på något vänster fixat fram. Det var inte fint, haha. Bilder finns inte, det jobbade jag hårt med att se till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0