fdvbjsdghrsg

Jag ar sur, forbannad och arg. Fick gora en clean install da jag upptaderade till Vista business pa nya laptopen och saklart sa ligger alla drivers i datakartongen som ligger i mitt storage rum. Jag orkar verkligen inte ga dit men trots att jag installerar ratt drivers sa vaaagrar internetkortet att vara med pa noterna. Ar sa otroligt trott pa det har, varfor finns inte ratt drivers redan med pa hardvaran. Och varfor ar det ANDA sattet att hitta ratt driver via en sokning pa internet? Dumma Microsoft, det ar ju internet jag har problem med, hur fan i helvete ska jag kunna gora en internet sokning da!?

Men anda.. nu ar datorn pa engelska och trots att jag ar sa arg att jag kommer borja grata snart over att jag maste ga och hamta skivorna imorgon sa forstar jag i allafall vad datorn skriker om. Det ar alltid nagot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0