Don Kihoote - Japan



För dom som undrar vart vi får våra Dragon Ball outfits och D-cup cookies ifrån så kan jag bara avslöj att det är 24 timmars Don Quijote som ansvarar för det! Affären är döpt efter någon Spanjor som gjorde något men eftersom jag saknar totalt allmänbildning (pojkvän i högstadiet : ( ) så trodde jag helt enkelt att affären hette "Donkey Hotel". Jag läste ju bara det japanska när jag kom him. Hotel heter inte ens Hote. 10 poäng inte till Mimmi.
Jag har några av mina bästa japan minnen ifrån den här affären. Handla lakarn till sängen klockan 3 am. Ragga killar bland Cosplay kostymerna (rekommenderas INTE!) you name it, we've done it - at Donkihoote.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0