Direkt från MAYA lektionen.





Lite uppdatering från skolan och Autodesk Maya

Vi har alla haft i läxa att vi skulle ta med oss en karaktärs design som vi vill återskapa i Maya och jag har, en vecka för sent iof, nu gjort det. Vi mjukstartade dagen lite med att göra lite äpplen och bananer men nu har vår lärare börjat gå igenom sketcherna med oss så jag sitter och väntar på min tur

Jag tror inte att vi alls kommer att plugga 3D Studio MAX utan jag tror endast att dom som går 3DCG programmet gör det. Det fins i alla fall installerat på flera maskiner. Sen kan man såklart välja och vraka hur man vill mellan kurserna utan att det förändrar skolavgiften det minsta.

Nej nu ska jag spamma Yuji lite eftersom han mail bombar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0