Design byte under ett par timmar.

Just nu pågår bloggdesign så bear with me för det kunde inte jag. Den här lila var ju bara tillfällig på kul och hur länge har jag inte haft den nu!

I Japan är vi nu tillbaka i skolor och på jobb. Ledigheten är slut nu och det är dags att kämpa på. Dagen började med 2D grafik som jag satt och småklickade igenom, jag kände mig rätt frånvarande och sen var det lunch och dags för japanska som ugh var lagom spännande. Här har man kämpat som ett djur i två år för att komma in på en skola och få plugga men ändå kommer man inte undan de där nedrans japanska lektionerna. Dom tar aldrig slut. Det är oändligt. Sen var dagen slut! Det gick relativt fort trots att man njutit av ledigheten. Nu är jag hemma och latar mig faktiskt, jag har t om ätit en glass före maten. Jag ska ta och börja jobba nu, har massa saker som ska göras plus att bloggdesignen ska ändras på samma gång och Yuji kommer hem snart. Vi hörs sen!



Man känner sig helt slut och tillrufsad efter en hel dag i skola och på tåg och Gud vet vad.

Kommentarer
Postat av: Helena

Har du skoluniform ? har man även det på universiteten?

2009-05-07 @ 17:18:45
Postat av: Foki

Svar: Tack! ^.^ Älskar kläderna på Shibuya 109. Har sett bilder frå deras butiker! Men jag har nog inga favoritmärken. Har ju aldrig varit i Japan. :(



Men shit vad kul att du flyttat till Japan! Tänker själv åka dit och studera när jag är klar med gymnasiet här i Sverige. Är bara lite osäker på hur jag ska ta mig dit.. Vill helst studera på universitet. Något inom vården. ^.^



Kram! xD

2009-05-07 @ 17:20:46
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skön bild...du ser rolig ut med e så liten kropp och enormt huvud.

2009-05-07 @ 19:00:56
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0