2 år med mitt Tokyo.

TOKYO är fantastiskt. Det är otroligt.
Det är stort och det är noisey och det är varmt och det är kaos
men det är häftigt och det är ballt och det är helt obeskrivligt.
- 4 juli, 2007



Idag har jag varit i Tokyo i 2 hela veckor och jag tänkte på det här på tunnelbanan i fredags på väg till skolan (jag hade en såndär morgon när jag var så fundersam och djup) att när jag tänker på att Martin ska åka hem på söndag ..
om det var jag som skulle åka hem på söndag... vad konstigt det skulle kännas.
Jag har bott i Sverige varje dag i hela mitt liv fram tills nu och ändå känns det som så länge sen.
Det är jättekonstigt.
- 14 juli, 2007




Jag älskar att våren kommit till Tokyo.
Och det luktar precis så där som det gjorde när jag kom hit för snart ett år sen.
Och alla de där känslorna kommer tillbaka. Jag älskar också att varje morgon när jag öppnar mitt fönster för att vakna så ser det ut såhär. Jag älskar att Tokyo ser ut precis som i alla de drama serier jag såg borta i Sverige.
- 24 mars, 2008


Kommentarer
Postat av: ★ Cat Powers

Åh va spännande att bo i Tokyo, detta gör mig inspirerad att resa jorden runt igen (var mkt drömmande om det innan).. Nostalogi dag du har idag va? ;)

2009-06-30 @ 22:33:14
URL: http://catpowers.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack för den fina kommentaren jag fick av dig :)

Nej , jag tycker inte jag har den relationen så jag kan prata med mamma om sånna saker .. /:

2009-07-01 @ 10:38:09
URL: http://michellelindh.blogg.se/
Postat av: TOVE GUSTAFSSON

SV: ja! de e verkligen kul! :D vilken linje går du på?

2009-07-01 @ 12:12:36
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0