THE SIMS 3 - Create-A-Sim Spoilers (picture heavy!)



Jag måste egentligen gå och sova, får spela imorgon i skolan (datorn ska ju med!) men jag ville bara tiiitta

Det är verkligen superfint. Grafiken är mjuk och fin och introduktions videon (den som man alltid klickar förbi) är förengångsskull sevärd!

Här kommer lite screenshots från "Create-A-Sim"




Första jag ser är att dom varit lyhörda nog att faktiskt göra blått och grönt som en standard skin tone
Det är jag inte den enda som kommer uppskatta




Fina, jämna ansikten istället för 6-polygon effekten som lätt kan bli när det gäller data grafik

Ser ni kugghjulet? Nu kan man alltså lätt markera det man vill ändra och med ett klick komma till den menyn, precis som verktyget som fanns tillgängligt under Byggläge i The Sims 2. Nice touch




En bild säger mer än 1000 ord 




Jag kan glädja alla The Sims älskare att alla "bars" inte är NÖDVÄNDIGA! Inge mer dra fram och tillbaka för att försöka få till något som mest ser ut som något jag själv försökt göra i Maya
(Om man inte själv vill förstås)
Ögonfärgerna gör nog INGEN besviken *lilakärlek*




Och självklart, för dom simmarna som betyder lite extra, våra bars.
Här kan man med hjälp av ett punkt system ställa in allt som man vill ha det, UTAN 6-POLYOGON EFFEKT



Och något jag aldrig trodde jag skulle säga, gillar att dom fixat så att när man smalar ut kroppsformen på simmarna så blir dom mer naturligt smala än sjuktligt jag-har-inga-organ-smala Dom har till och med former, tjejerna


Nej det ska bli skitkul att spela!
Då var det slut på spoilers!


(Nu är det läggsdags för mig men mer spoilers imorgon )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0