Vad för Deco till Mobilen?
















Jag kan inte riktigt bestämma mig vad för Deco jag vill ha i mobilen

Överst är MyMelody som är Hello Kittys kompis, jag tycker om MyMelody

Längst ner är Doraemon, han är en robot katt som inte tycker om möss
för en mus åt upp hans robot öron

Det blir nog att leta vidare! När jag hittat den vet jag nog!

Nu ska jag och Yuji ut och äta ramen till frukost för det är ju ändå lördag

Om ni kommer till Japan någon gång och vill äta riktig ramen som en riktig Japan så leta upp stället som ser mest fallfärdigt och smutsigt ut. Dom är egentligen rena motsatsen! Helst ska de vara ett draperi istället för dörr.
Du kommer vara ballast i världen för att du gör det their style
Då är det bara att vara redo för en massa Citat tecken o-kuni ha doko desu ka? Citat tecken
(Vart kommer du ifrån lit. Vart är ditt land?)

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Haha förlåt! :p Hur mycket fyllde du då? :) Söta bilder!

2009-06-06 @ 09:00:39
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Meroigo

Lätt Doraemon.

2009-06-06 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0