Var sjätte par sover inte ihop, men det gör vi!



Jag har precis läst på aftonbladet.se (artikel 0609) att var sjättesambo par sover i olika sängar, i olika rum.
Dom kallar det ny partrend och olika kunniga personer understryker att det faktiskt är
bra för relationerna ibland att man inte sover ihop, man är ju inte vaken och umgås i alla fall.

Jag skulle nog inte kunna sova utan Yuji när jag tänker på hur omänskligt intrasslade
vi sover när vi sover ihop.
Jag vaknar varje morgon på rygg med benen skumt intrasslade i hans ben.
Vi är båda otroligt klängiga och hängiga i somnen.
Hur vi bär oss åt förstår jag inte alls men så sover vi bäst!


Kommentarer
Postat av: maringa

Tack för ditt utförliga svar! :D Åhh vad avis jag blir när jag läser att du ligger intrasslad i en japan om nätterna, vilken lyx! :D

2009-06-16 @ 09:52:52
URL: http://maringaelgato.devote.se
Postat av: Mindou

sv; jag kunde inte se den videon för min dator muppade sig as usual :/ men jaa gammal jrock är mycket bättre.. :P

2009-06-16 @ 11:47:15
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: LS (LyckligtSlut på Familjeliv)

Jag och mitt ex sov inte ihop på fem av våra sju år ihop. Berodde mest på olika jobbtider och så och för att han inte kunde sova då, om vi sov ihop. Var faktiskt helt ok för det mesta. Det betyder inte att man inte älskar varandra. Betyder mest att den ena har sömnproblem. Iaf för oss.

2009-06-21 @ 13:32:18
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahaha.... jag o min sambo sover inte ihop heller, exakt samma anledning till det som står i artikeln... hahahaha

2009-06-21 @ 23:22:34
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0