OHAYOU! från Tokyo : D

Okiteru? = Vaken?



GODMORGON!

Ugh

Bluh

Jag åt världens bästa frukost.
Korv med bröd och stekt ägg.
Jag var så hungrig att Yuji var tvungen att laga ordentligt.
Det var muuums
Grönsaksjuice hade jag också!

Men sen blev vi sena som vanligt, jag blev senast.
Vi ska egentligen gå hemifrån samtidigt men
Yuji behöver inte välja kläder så han går först.
Hade inte tid att packa datorn heller.

Jag åkte bara ca 15 min senare än jag brukar och redan
var rusningstrafiken upplöst och det var nästan inge folk alls.
Tråkigt.
Tycker det är mysigare med massa folk

Igår kunde jag inte sova igen.
Så jag och Yuji låg och sjöng tills jag somna.
Det låter sådar mysigt och romantiskt,
men vi är så larviga
Fast fungerade gjorde det, jag somna innan kl 1.

Idag är det Maya klass!

Om ni också behöver sjunga ikväll

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

gah, jag vill också ha frukost. måste göra, nu.

2009-06-10 @ 07:56:11
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0