Bye bye Tokyo - Lisses farewell Party : )


TOKIO SAYONARA


1

Jag har haft lite småont i halsen i veckan och efter att ha somnat 5 på morgonen
känner jag mig svag i hela kroppen

Vi hade verkligen en toppen kväll igår, jag och Lisse

Det kommer att bli så TOMT när du inte är här längre











Och tjugo över tre för att vara exakt fick jag mikrofonen så jag kunde säga hejdå till Lisse ordentligt.
Sen spelade våran DJ vår låt

Dj Felli Fell - Get Buck


リッセへ
今まで本当にありがとう。
こんな楽しいトキが永遠に続くといいのに
いつも私を応援してくれた
リッセがいなくてさびしくなるよ
イスラエル楽しんでねぇ


Kommentarer
Postat av: kajsa

:} Mmm!

2009-06-07 @ 11:34:39
URL: http://wonderme.blogg.se/
Postat av: moa

jaa, visst äre!!! du har jätte fin blogg! ;P

2009-06-07 @ 11:41:38
URL: http://moaedin.blogg.se/
Postat av: E&M !

sv: hehe , vi får se hur mkt vi gör av den ! :D vadå förgammal? man är aldrig för gammla för att göra en sånhär lista!

2009-06-07 @ 12:09:59
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Hihihi aw, tack tack! Jag ääälskar rosa också hihihi.. So sweeeet! Haha ja men eller hur? det tar ju så jäkla lång TID också, man håller på och ändrar och ändrar och ändrar....sen när man tror att man är klar så är det nåt som inte sitter helt rätt ;D



ja det ska jag ABSOLUT göra! på de senare åren har jag blivit lite smått galen i japan och bara längtar dit! Min syrra och kusin har redan hunnit vara där två gånger utan mig! >< så nästa år ska dom ta med mig dit hihi ^^ är du kvar då? Kanske hör av mig och trakasserar dig ;) mohahaha



Haha, klart man kan skriva, annars får du köra penn-tekniken haha



Läste du japanska i sverige innan du åkte till japan då eller? Jag funderar på att ta någon kurs.



Ja, verkligen kul att vi hittat varandra, har snokat runt i din blogg och läst om din tid i japan, kan nästa sätta mig in i dina inlägg och föreställa mig att jag är därborta ^_^ haha.. men.. har du flyttat till japan för långkvarigt boende eller ... ska du komma hem till sverige igen?

2009-06-07 @ 12:51:00
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Lisse

Usch vad jag kommer sakna dig!.. LOVE!

2009-06-07 @ 13:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0