Tandläkarn i Japan : D

Det blev bara en timme på gymmet idag för jag fick kila till tandläkarn
efter skolan istället för hem.
När jag vaknade imore hade trycket som jag haft den senaste veckan
mot framtänderna gått över till ilningar och då kände jag att det var dags
Sköna med Japan är att man behöver inte ha någon tid för att gå till tandläkarn
eller vanliga läkaren och inte behöver man vara akut heller

Jag tyckte om min tandläkare som sträckte på sig när jag berätta att det
är mitt första tandläkar besök i Japan
Sen fick jag otrolig beröm när han såg min journal och mina
personuppgifter som jag fyllt i (på japanska då).
Man känner sig verkligen som en sjävlständig 22 åring när man får beröm
för att man skrivit sin adress på ett papper...

Hursomhelst, han peta lite, blåste lite, mumlade om sjuor och treor
och fyror, hela tandläkar grejjen ni vet
Jag trodde att det var mina visdomständer som börjar smyga fram
var orsaken men ack så fel, det var inte där huvudproblemet låg.

Välkommen tillbaka in i mitt liv, bettskenan.
Imorgon blir det in och bita i lera och grejja.
Jag är bara tacksam att jag gör det här i Japan
kommer inte kosta mig något alls



Annars så hade jag inga hål.
Det var absolut inte det sa han.

HAHA!
In your face!

Mimmi: 22
Karies: 0



Kommentarer
Postat av: Dina

Okej!escapism är bra!haha :D ,men jag tycker mer om dom nu när Yuuki (keyboardisten) och Takuya (gitarristen) är med,Bou den gammla gitarristen var ju också bra,men Takuya är min favorit! <3 . :3 och dom nya låtarna är bättre ^^

2009-06-12 @ 16:11:31
URL: http://jrockzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0