Varför sover Anna? För hon är helt slut som jag.



: O!
Därför att Anna är trötter!

Idag har jag knappt haft tid att äta.
Vi har haft Autodesk Maya hela dagen i streck och
mitt projekt börjar bli någonting nu
Jag fick inte en lugn stund, det var bara klickklick med musen som gällde.

Jag älskar den trans som bara en dator kan förstätta mig i.
Det ända som kan stimulera mig i 9 timmar i sträck.


Jag är fortfarande busy busy, dock.
När jag tar paus från Maya så är det DS omslag i Pixelart som ska
bli klar och också min redovisning för spelet behöver finslipas varje dag

Man tror inte det men en knapptryckning i ett spel har
en miljonkonsekvenser som måste tas hänsyn till.
Och så ska storyn va intressant också!


Kommentarer
Postat av: Bouncy

DSomslag i pixelart?!?! Vill ha!!!!! ^^

2009-06-18 @ 02:22:02
URL: http://bouncys.blogg.se/
Postat av: Nemo

Vilken gullig blogg och fin design :)

2009-06-18 @ 15:25:45
URL: http://michaelandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0