Tragedin som hänt, Vila i Frid Therese.

Jag ligger lite efter såhär ett par ljusår bort från Sverige.
Har nu fått höra allt om den 15 åriga flicka som blev mördad av två skolkamrater.

Jag vet inte vad jag ska säga.
Lilla flicka, stackars flicka, stackars familj och vänner.
Vilken sorg.

Och något som känner också är otroligt sorgligt
är att jag är inte speciellt förvånad.
Missförstå mig verkligen rätt, jag känner ett hål i bröstet trots att jag inte
alls kände  den här tjejen.
Men det känns som att allt kan hända i Sverige.
Det verkar inte finnas någon gräns längre.
Hur många fler tjejer ska behöva mista livet så som Therese gjorde
innan svenskarna sätter ner foten?

Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

så hemskt det där :/



Ja, jag kan förstå att det kostar mycket från Japan. tack jag ska ha det riktigt skönt :D

2009-06-18 @ 17:35:27
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0