Spelprogrammering på TECH



Spelprogrammerings tajm. På tisdagar har vi spelprogrammering från 9 till halv fem
Det är i stort sett samma som gårdagens C++ förutom att C++ klassen lär oss C++ från grunden och den här klassen kör på som om vi skrivit språket själva

Men våran lärare är så mysig. Han kämpar på med att skriva comments med förklaringar först på japanska, sen på engelska och sist på kinesiska
Bara så alla ska förstå.

Han satt och pysslade och pulade och skrev till och tog bort och ni vet drev en sådär lite halvt till vansinne och sen muttrar han "kore ha mondai desu.." (det här är ett problem..) och så skapades våran static string mondai

Jag tycker att den här programmerings klassen är mest givande, den är lång och läraren lyckas hålla sig på spåret tycker jag. Han har dessutom jobbat med det här länge

Jag har börjat störa mig på hur jag sitter i datorn stolen. Tycker axlarna är för uppdragna eller slappa, vinklar ryggen för mycket. Men drar jag in armarna ser jag halv missbildad ut. Hur sjutton ska jag sitta? Hur sitter ni? Ska man ha börjda been eller utdragna.. det kan ju vara det som gör det.

Som ni märker som saknas några av de mer oviktiga skruvarna i huvudet på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0