Programmeringslektion på TECH.



Jag är sådär lagom glad på livet just nu. Sitter på C++ programmeringen och vart precis tillsagd att programmera ett program som räknar ut ens BMI.
Ja det är ju har man börjar

Sagt och gjort och jag är så sömnig, såååå sömning att ögonen hela tiden rullar bak i huvudet på mig och jag vaknar av att jag rycker till från att förlora balansen

Våra programmerings lektioner på måndagar är ledda av en av huvudprogrammerarna för Kakitori-kun och han föredrar ett mörkt rum med projektor.. han är en bra lärare annars, lite folkskygg kanske men man kan inte begära mycket från folk som har som yrke att se logik i mängder med ren TEXT och har datorn som ända sociala port i livet

Det gick bra på immigrationsverket, tog runt en och en halv timme. Jag satt i väntrummet och läste och försökte att inte slumra till, stirrade upp på räknaren och såg att det var 234 och undrade närfan mitt 233 skulle komma upp. 
Jag flög graciöst ur stolen och rusade till disken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0