Köpte lite blingbling DECO till Nintendo DS!

Idag efter skolan hoppade jag av i Shibuya på vägen hem för att gå till Chiara i 109!
Jag har nämligen bestämt hur min DECO på DSet ska se ut så jag behövde lite extra prylar.
Det blev en solros och två svarta tygrosor med guldkant
Nu vet man aldrig om dom används i slutet men jag hoppas jag inte ändrar mig.. IGEN.




Här är en del av mina DECO prylar.
Jag har också hjälpredskap som engångspaletter och
tanpetare och tops.
Naturligtvis lim också men det köper jag inte hos Chiara!
Man får en jumbo typ med starkt klister för bara 105 yen på 100 yen shoppen.
Chiaras lilla minityp går på över 300 yen
Det räcker inte långt!

Men nu är klockan halv nio och jag har inte gått till gymmet än!
Stackars Yuji kommer komma hem från jobbet utan att jag är hemma
redo att äta middag.

Men hellre det än att önska att han blir kvar ÄNNU längre på jobbet.
Här i Japan har männen nämligen arbetsdagar på 10 - 14 timmar.



Kommentarer
Postat av: Naomi

Sv: jaa jag har verkligen växt upp med den här serien!

kommer känns tomt sen :(

2009-06-15 @ 14:21:34
URL: http://naomijensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0