5 screenshots från mitt THE SIMS 3 - BUILD MODE *SPOILERS*



'




Menyn för byggläget tycker jag är väldigt fin. Jag sken upp lite när jag såg den
Den är lätt att hitta i och självklart kan man också sortera efter funktion också om man skulle leta efter något.

Det finns andra smidiga verktyg som "Create a Style" som verkar vara en smidigare version av "Collections" som var en hit i The Sims 2.


Kochira = Hära!


Det som gladde mig mest! Ett enda stort WOW i The Sims Game play.
Nu kan du ha fler än ett objekt stående på ytor som nattduksbord och liknande
Som man kan se på alarmklockan kan dessa även vridase ytterligare 4 olika vinklar





Hittade en stor grå ruta vid mitt hus när jag kollade runt på tomten..
Två snabba klick tog det för att ta reda på vad det innebar





Äntligen, en inblick i ens simmars tankar
Inge mer försöka tyda deras en symboliska tankebubblor





Och mycket, mycket mer
Imorgon släpps det i Sverige, you know what to do!



Ps; Penga fusket för The Sims 3 förblir ctrl+shift+c Kaching

Kommentarer
Postat av: Elin Thor

Hej! Jag har startat en ny bloppis där det kommer ut massvis med annonser med kläder under flera veckor nu, det ligger redan flera plagg ute :) Kika in vettja, du kanske hittar någonting du kan fynda? http://elinsbloppis.blogspot.com/ Ha en trevlig kväll! :)

2009-06-03 @ 21:59:21
URL: http://elinsbloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0