Det blir halvambitiösa nudlar till middag : )



Jag var bara på gymmet i en och en halv timme idag
för jag tänkte spendera lite tid hemma med Yuji och
laga middag innan han kom hem

Men sen när jag kommer hem så ser jag att han ringt,
han blir sen i alla fall

Så jag blev lat på en gång och kokade bara upp mina
favorit nuddlar som man bara kan äta på sommaren
Det är kalla nuddlar så man kokar dom från degen
och sen spolar med kallt vatten eller lägger i isbitar.

Yuuum!

Nu ska jag passa på och stryka lite skjortor och vika tvätt.
Hemma mys med andra ord

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Å herregud! Låter som det är en hel del jobb! Men även riktigt kul.! Får man bra betalt av det?

2009-06-11 @ 15:27:36
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0