DECO HÖRLURAR och JEANS



Kyaaa Point Up!

Mina hörlurar fungerar och är superfina i gammal lila men så har sladdens isolering slits bort

Alltså är det bara en tidsfråga innan sladden kommer slitas av, strå för strå och poof så står man där Yabai = Elakt
En morgon på tåget
Med ljud i ENA hörluren...
det är sånt som kan få en att sätta sig ner och gråta Gaaan = Ljudeffekt för något som faller snabbt och hårt

När vi var i Kyoto också under Golden Week så hade ena pluppen på luren
bestämt sig för att det var dags att lämna mig.
Den föll av gång på gång och jag letade och hittade, tillslut lyckades den.

Så nu har jag en vit och en av Yujis svarta...

Så jag gick till Sakuraya idag efter skolan och köpte nya och då hade dom precis fått in HJÄRTAN Kanji - Mono = Sak


 すぐ気に入ったわぁー o(><)o !!

Daisuki = Älskar


Jag lyckades också plocka med mig ett par byxor på vägen hem.
Jag kunde inte låta bli, det är piratejeans som går till knäna alltså.
Perfekt! Det är alldels för tråkigt att gå i hel jeans!

Posade dom lite fint över laptopen dels för att visa storleken
men också för att lägenheten är så otroligt mörk på kvällen.
Systemkameran tycker inte det är roligt.

Owari = Slut



Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hehe, vad är det i din livsstil som hindrar dig till att ha långa naglar? Är du i japan nu? Gud, har dom många bra salonger där? Jag menar, japans nagelmode är helt sjuka!! LOOOOVE!



Haha ja det är en korv ;D

2009-06-05 @ 16:28:46
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Jojo

Oh så söta...plutti plutti! Mer söta saker behövs till sverige helt klart!!! :)

2009-06-05 @ 16:31:23
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0