Damm är det värsta som finns.

Idag har jag varit ännu upptagnare.
Skolan var inte så farlig.
På eftermiddagen hade vi japanska i 4 timmar
Fy fan va tråkigt det är, halva klassen sov.

När jag kom hem fick jag panik och blev galen och grovstädade lägenheten.
Sen jag börjat skolan har jag bara kunnat göra det en gång i veckan.
För dom som inte vet det så bor jag och Yuji på 12 kvadratmeter
Det är väldigt mysigt trots att det är trångt
Men det krävs inte mycket mer än våra fyra datorer för att det ska damma igen.

Och jag hatar damm.



Eftersom publishme inte låter mig ladda upp bilder blir det en
läggenhetsbildi repris.
För såhär ser det faktiskt ut när vi har det städat och fint.
Vilket vi oftast har eftersom jag är halvt hysterisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0