Idag blev det Tokyo no Akiba - Electric Town



Idag blev det till att nörda sig i Akihabara!
Något med Yujis högtalare är fel så han behövde köpa nytt...
litet glasrör.. med silver kanter.. vad det nu kan heta

Vi passade också på att äta kebab

Jag hade hoppats på att hitta nytt skydd till mitt DS
som föll mig i smaken men det mesta var slutsålt såhär på lördags kvällen
Det finns absolut ignet man inte kan köpa i Akibahara, det är sinnersjukt
men man vänjer sig snabbt och det kommer bli konstigt att flytta ifrån Akiba
när vi lämnad Tokyo för Kyoto.

Tandläkarn gick så bra så!
Han tryckte in rosa lera i truten på mig och pratade på för fullt.
Skönt när andra har bra dar, det smittar av sig, ne!

ureshii = Glad

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: jo det blir väl så med krisen i världen...

Får dock bli först om ett par år jag tar mig råd tror jag. Några andra resor inplanerade innan :)

2009-06-13 @ 14:18:25
URL: http://nokbin.blogg.se/
Postat av: Dina

Jag läste lite äldre inlägg i din blogg,sen förstod jag att han var din pojkvän ^^ hhiihi

2009-06-13 @ 15:02:47
URL: http://jrockzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0