2 år sen jag flyttade till Tokyo!

Maji = Are sant!?

Idag är det den 30 juni och exakt två år sedan jag landade på Narita första gången
Därför kör jag idag lite "Natsukashii" special idag.

Jag kommer aldrig få tillbaka den tiden jag hade precis när jag kom till Japan men
när det blir sommar (och fruktansvärt) så minns jag precis hur spännande det
var och alla känslor som jag hade när jag precis landat.

Så idag tänkte jag prata lite minnen på bloggen, det blir vad jag fokuserar på idag.
Jag har gjort så otroligt mycket allt från värdfamilj till att komma in på drömskolan.
Det har varit spännande men också väldigt hårt och tungt.
Men utantvekan det bästa beslutet någonsin.



"Jag får frågor hela tiden, mest om jag är nervös, har resfeber eller är pirrig.
Mitt svar är nej, nej och nej. Inte alls. Nu är jag nästan irriterad.
Alla snackar om att det är så snart tills att jag åker men jag åker ju aldrig.
Måste tiden gå så långsamt, jag blir ju förbannad."
- 28 juni 2007


Jag har problem med de flesta av er som kommenterar från blogspot,
av någon anledning så kan jag inte kommentera tillbaka.
Forstår inte alls varfor, tycker det är tråkigt vill gärna svara!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vet du hur man får bort det understrukna under ens senaste inlägg, arkivmånader och kategorier?

2009-06-30 @ 12:39:40
URL: http://grungeloca.blogg.se/
Postat av: Julia

hejsan ~

Så nu är det ~exakt~ 2 år du har bott i Japan ^-^~

Vad trevligt~

Vad är värdfamilj? ~

~~~~~~~

Sv: Okej, :D

Jo du har rätt om det, det är väll så dom kan hålla kvar deras kultur.

^-^ Jag längtar tills jag kan flytta dit, började längta ännu mer när jag läste ditt fina inlägg :) ~~

2009-06-30 @ 12:43:41
URL: http://mauchan.blogg.se/
Postat av: DIAMANT!

Vill DU vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Anmäl dig här: http://diamantmamman.blogg.se

2009-06-30 @ 13:22:13
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0