1 gäng maffiga bröllopstårtor!









En gammal klasskompis till mig ska gifta sig nu här om knappt en månad
och lite sådär kär och besatt av bröllop så kunde jag inte låta bli
att kolla in bröllopstårtor
Har definitivt hittat vad jag vill ha, inget snack om saken!

Ser dom inte bara sååå goda ut

Idag hade vi japanska efter lunch.
Det är lika kul som att stirra på en död mås i 4h och 20 min.


Soundtrack till tårttittande är jag sjungandes, med maximal inlevelse,
(jag tror ni förstår precis vad det betyder), första och andra stämma,
till det här 



Kommentarer
Postat av: Natea

En gammal klasskompis? Hur gammal är hon da? -.-

2009-06-11 @ 19:52:41
Postat av: JeNnY

men halloj, den rosa/vit/svarta..... Får mig ju att vilja gifta mig med en gång :D cooool

2009-06-13 @ 19:25:34
URL: http://numberoneblind.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Ooooohh, den första tårtan är jag sugen på! haha.. undrar hur jag ska lyckas övertala killen till det ^^v

2009-06-21 @ 23:40:29
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0