Blåbärspaj, Pokemon gul och Godnatt!



Mamma var ute och hitta blåbär idag.
Så hon bakade blåbärs paj.
Den var såå god och helt enligt GI metoden.
Godaste paj jag ätit Tokoro de - På tal om ingenting/När man byter samtalsämne som inte är relaterat till det man pratat om





På GameShop hade dom Pokemon Yellow
eller Special Pikachu Edition som det också heter
Jag har lagt undan det för att bestämma mig om
hur jag ska ha det men det är ju såklart redan bestämt.
Klart jag vill ha det
Det måste stå hemma i hyllan.
Stackars Erica som jag myste med idag höll på att få
spader där hon fick vänta på min besluts ångest Wara(u) - Skratt

Dock är det spelet jag är på jakt efter,
seriös jakt
Pokemon Emerald för GameBoy Advance som jag
behöver till att faktiskt spelas och inte för att vara fint.
Det är inte det lättaste att hitta



Men nu är det dags att sova
Känner mig helt borta, huvudet har stannat av.
Men nu är alla måsten jag haft i Sverige avklarade så nu
kan jag luta mig tillbaka och lata mig framför bloggen.


Det är så det ska va!

Oyasumi, mata ashita - Godnatt, syns imorgon!



Kommentarer
Postat av: emy

vart hittar du alla dessa söta animeringar?

2009-08-04 @ 13:47:07
URL: http://tictic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0