Skolböcker kommit!



Idag kom äntligen mitt paket
Yuji köpte för ett par veckor sedan skolbäcker åt mig,
jag har såklart skolböcker redan som jag fått genom skolan
men dom har jag inte rört sen jag fick dom
En dator pratar engelska och därför ska min kurlitteratur
också vara på engelska.

Men det hade blivit något order fel och av någon anledning fick vi två
programmerings böcker och min Maya bok har inte kommit än.
Så vi har fått börja dagen med att emaila England och se vad som
kan göras, om boken kan skickas tillbaka

Idag ska vi in till Shibuya och köpa skor till mig! Kaimon = Kaimono = Shopping
Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha!
Men först ska vi ta och äta lite lunch för jag håller på och
dö av hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0