27 Dagar kvar till Nya Beckfilmen.

GODMORGON!

Vill ni höra sanningen?
Ska jag vara ärlig?
Okej.
Jag var egentligen uppe redan vid 8 och
lekte nybliven mamma med MR.Valp men
lyckades sen somna om och NU är det morgon!

Jag tänker aldrig skaffa valp.
Han är världens sötaste, lille Krimskrams,
men det är fan som att ha en liten bebis hemma.

Krim && Säpo gosnosar.


Idag är det den 31 juli och med det slutet på juli.
Imorgon är det augusti och vi vet ju alla vad det betyder.

 Bara 26 dagar till biopremiär av Beck; I Stormens Öga
Jag och pyster Jennifer, hysteriska fan som kan citera samtliga filmer,
väntar spänt på detta.




Kommentarer
Postat av: johanna

vilken söt hund:P regnar det också i Stockholm?

2009-07-31 @ 13:37:43
URL: http://grungeloca.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Åh, gud vad söta hundar!! <3

2009-08-03 @ 14:38:29
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0