...

 

Jag ar hemkommen eller vad sjutton man sager fran Kyoto men pa grund av att skolan har borjat och att jag inte jobbar den har veckan har jag inte uppdaterat. Lamt va? Om jag ska vara arlig sa vet jag inte varfor ag inte jobbar den har veckan eller vad som hande pa jobbet i helgen nar jag var borta och har darfor borjat forbereda mig lite smatt pa att hitta pa nagot nytt, jobbet jag har ar helt vardelost om jag ska vara arlig men det ar svart att hitta nagot som gar med pa mina skoltider.. For att gora situationen battre sa ar pengarna senare for att csn dricker kaffe och skolan har gett mig invoice. Dom har ocksa fragat, sa sent som igar, vad jag vill gora da mitt visa gar ut i Mars. Det resulterade i en vag av handelser. Det blir fart pa mig med andra ord. Sa idag har jag varit i kontakt med mitt framtida universitet, jag ringde till och med sjalv med press fran min larare som satt bredvid, och allting verkar lugna kulan. Nu skulle det bara sitta finfint och hogskioleverket tog sig i kragen och svarde pa ens mail med mindre an en veckans mellanrum!

I Kyoto hade vi det super mysigt. Vi gick forst till templet da det var foretags dag, eftersom Yujis familj har eget foretag sa gar dom till templet med alla andra som ocksa har det och onskar for ett till bra och lyckat ar. Jag traffade ocksa helt utan forvarning en massa slaktingar som jag annu inte riktigt forstar hur dom ar slakt men som visste precis vem jag var och vart jag kommer ifran och ville peta pa mig. Senare gick vi sjalva, bara Yuji och jag till templet och slangde in vara 5 yenare och gjorde vara egna onskningar. 2009 kanske inte kommer bli sa dumt med lite hjalp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0