Bara en javla massa skitsnack.



Pa bilden har vi Dai-kun! Han ar en superstor haj som vi traffade i Osaka. Jag har inte sett kanjin for hans namn men dai betyder stor och han ar stor! Jag har min egna kopp och risskal med Dai-kun pa!
Jag har lite saker att skriva om men kanner mig omotiverad. De senaste dagarna har varit fruktansvarda.. nej den senaste en och en halv vecka. Det ar pengar och ansokning till skolor och CSN och hogskoleverket (som bada ar pa kafferast 9-5) jobbet och kompisar. Men mest ar det nog Yuji och lagenhet. Jag gar runt med en fruktansvard radsla att jag maste lamna Japan. Trots att jag inte hotas av det eller nagot. Det ar min storsta angest som jag inte orkar halla tyst om och darfor delar med folk jag inte ens kanner. Att behova lamna det som blivit mitt land och Yuji, min fina Yuji som inte ens vet halften av allt jag kanner for honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0