Lordag = Karaoke && Pure!

 



I helgen blev det karaoke och Pure! Jag traffade pa lordags eftermiddagen Lisse som hittade mig via bloggen och vi klickade ordentligt! Sa vi bestamde direkt att ikvall blev det party. Karaoke var ruskigt roligt, vi sjong riktiga klassiker som A whole new world, Total Eclipse of the heart, Girls just wanna have fun, My heart will go on and on, ja ni vet. Efter snubblade vi till Purikura Mekka och tog Purikura! Sen var det Pure dags, dar var redan Dione med sin pojkvan och Takashi tittade in. Han kopte dyr skumpa som han sprayade pa oss. Mitt i natten fick Pure plotsligt en vatten lacka fran herrarnas toa, det lackte ut over hela bargolvet och narmade sig dansgolvet men stannade tack vare lutning! Alla bartendrar och security vakter stod sedan och moppade i en timme medan vi alla stod och mos pa dansgolvet och klampade over till baren nar man blev torstig. Efter den timmen med vatten upp till fotknolarna hade vi alla blota fotter men ingens humor hade sjunkit for det! Efter klubbandet drog jag och Lisse till McDonalds och tryckte i oss frukost innan hon ranglade till en taxi och jag halvsprang sadar fult till tunnelbanan. Sjalvklart sa var jag sjuk hela sondagen sa jag tror inte det blir nagon alkohol igen pa ett tag.. trots att det endast verkar jobba mot mig och gora mig svagare sa far bakfyllesjuka en kanppast att langta efter alkohol. Men efter 12 timmar var jag okej och jag och Yuji drog ivag till Ito Yokado for att handla bakfyllemat. Det blev riktigt kott med pommes fran McDonalds, gronsaker och oliver. Perfekt. En mysig helg anda tack vare varldens basta Lisse och Yuji.



Karamelldansen : D


Kommentarer
Postat av: Lisse

Men vad du är gullig :)..



Du jag ska köra nyktra klubben till den 31:a och b-day party.. Så vi kan alltid hänga lugna gänget här snart.. :).. Såg dessutom att vi alldeles nära där jag bor har en isrink, sugen på lite bambi på hal is? :D..

tjohej.. kramar!

2009-01-19 @ 09:21:29
URL: http://lise-lott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0