Hemma igen.



Nu har vi varit hemma i over ett dygn. Flygresan var ju lika mysig som en 11 ar lang flygresa kan vara men tydligen sa gasade dom pa ordentligt och redan vid 10 tiden pa morgonen nasta dag var vi framme i Tokyo som hade stralande sol och 17 grader varmt! Allt gick smidigt och snabbt, trots att jag fick riktigt konstiga fragor utav passkontrollen "varfor har du kommit till Japan?" .. ooh.. ska man behova trycka Visumet in under nasan pa dom? Jag svarade kort men polite pa japanska och vart da forbi slappt. Vi kom inte hem till lagenheten forran vid 3. Vi forosokte packa upp lite och sadar, ta ut det som skulle in i kylen men halv 4 lag vi bada tva och snarkade. Sen vaknade Yuji vid 10. Da hade jag varit uppe ett par timmar innan och tagit in tvatten men sov. Vi var vakna ett tag till, tror jag somnade igen vid halv 1 och vaknade sedan vid 4 nar Yuji gick och la sig. Sedan sov vi till 11 pa morgonen.
Sa har det varit.

Idag har varit halvt kaos. Vi har packat upp och stadat och tvattat och bytt lakarn och varit pa banken med Yuji och city hall med mig och fotoaffaren och vi har handlat mat och smasaker vi behovde hemma och varit pa Book-Off och kopt manga som var pa rea. Nar Yuji satt pa banken med banktjejen som bad honom fylla i precis varenda blankett hon kunde hitta vart min huvudvark sa hemsk att jag inte stod ut langre. Hur manga blanketter kan en bank ha. Trodde ett tag att vi skulle aldras och do pa det dar kontoret. Slutade med att jag akte hem innan han var klar for huvudet holl pa att rulla av. Nar jag kom hem gick det inge bra att vila alls, slutade med att jag motte upp Yuji och vi gick och handlade ihop. Jag saknade faktiskt honom under de 30 minuter vi var ifran varandra och kunde inte vila, sjukt. Vi hade det mysigt resten av dagen och skrattade at hur det blaste och sa men man fick vare sig ont i fingrar eller ansikte! Man kunde ocksa ga ut utan att kla sig i sa manga lager att det knappt gar att rora armar och ben! Haha : D

Imorgon ar det dags for jobb for oss bada. Men pa fredag efter jobbet bar det av till Kyoto for att halsa pa Yujis foraldrar ocksa, vi stannar dar tills mandag!



Nej nu ska jag ta min godispase och lagga mig ner i varan nybaddade sang med fina sateng paslakarn och spela DS och pilla Yuji i nasan. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0