Urgh.

Just nu skyller jag allt pa jetlag. Tycker det ar underbart. Till och med att jag ar kissnodig skyller jag pa mitt jetlag. Fyfan. Det anda jag gor ar ga pa toa! Jag orkar faktistk inte mer, springa hela tiden. Sakert 3:e gangen idag. URGH!

Jag har baddat sangen hemma med vara nya paslakarn. Det vart san skillnad! Sateng blev det ocksa, for jag ville prova det, har annars bara bomull! Yuji tyckte det blev jattemysigt men forsokte igen att smyga in sitt "fast mitt rum ar faktiskt svart, brunt och vitt... inte lila". Vad ar det for prat? Det ar svart och lila. Kom pa att jag aldrig visat er hru jag bor nu, bara hur jag bodde forut, nu bor jag i en riktig japansk lagenhet och inte bara i ett rum. Det kommer bilder pa det nar jag kommer hem ikvall!

(Den som har tips pa middag far garna kliva fram och foresla for jag har ingen aning. Vi har ingen ordentlig ugn det ar den anda hindret!)


Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Hehe underbart när man har något att skylla på ;)

2009-01-06 @ 16:22:35
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0